21-08-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Ta'zija Teatr bólu"
Monika Bułaj
"Szkoły w dobie przyśpieszenia"
Paweł Płoski
"Azyl"
Patryk Czaplicki recenzuje Teatr Usta Usta – Republika "Ambasada"
"Sen o Craigu"
„Sen o E. G. Craigu” Tadeusza Kantora
"Legenda Reformy w legendzie Kantora"
Paweł Stangret o tekście „Sen o E. G. Craigu” Tadeusza Kantora
"Czy Witkacy chodziłby do Cricot?"
Wojciech Owczarski o Witkacym i Kantorze
"Mam dość! Wychodzę z obrazu. Dzieło plastyczne w teatrze Tadeusza Kantora"
Katarzyna Tokarska o dziele plastycznym w teatrze Tadeusza Kantora
"Pamiętnik przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Hop dziś, dziś! O hegemonii reżyserów w operze"
Piotr Kamiński
"Ostatni człowiek ostateczny teatr."
Piotr Matywiecki o „Ostatniej taśmie” Samuela Becketta.
"Nie nic"
Artur Grabowski
"Sprawa dla dramaturga"
O dramatach Pawła Demirskiego pisze Monika Żółkoś.
"Oczy suche jak piach"
Jacek Wakar o "Tytusie Andronikusie" w reżyserii Moniki Pęcikiewicz w Teatrze Wybrzeże w Gdańsku.
"Matki nadchodzą"
O przedstawieniu "Czas matek" Teatru Ósmego Dnia pisze Elżbieta Kalemba-Kasprzak.
"Bezczelność i talent"
Wojciech Tomczyk
"Śmiać się czy płakać?"
O 10. Festiwalu Szekspirowskim w Gdańsku pisze Wojciech Owczarski
"Działania zastępcze"
Marcin Maćkiewicz o 16. Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym MALTA w Poznaniu
"Co po tej szkole"
Pikuła, Kluźniak, Lewandowski, Maćkowiak i Głowacki o szkołach teatralnych w Polsce
"Ja się zabiję"
Krzysztof Zaleski
"Siedem grzechów głównych czyli SALIGIA polskiej krytyki"
Hanna Baltyn
"Oko Rembrandta"
Aneta Pawlak
"Teatr łamane przez Polska"
Dariusz Nowacki o antologii nowego dramatu polskiego "TR/PL".
"Teatr w opozycji"
Paweł Dobrowolski
"Pokazać język!"
Jan Palusiński
Reportaż
Ta'zija Teatr bólu
Aktorskie nauki
Szkoły w dobie przyśpies [...]
Co po tej szkole
Przedstawienia
Azyl
Oczy suche jak piach
Matki nadchodzą
Kantor
Sen o Craigu
Legenda Reformy w legendzi [...]
Czy Witkacy chodziłby do [...]
Mam dość! Wychodzę z ob [...]
Felieton
Pamiętnik przedwojennego [...]
Bezczelność i talent
Ja się zabiję
Zagranica
Hop dziś, dziś! O hegemo [...]
Beckett
Ostatni człowiek ostatecz [...]
Nie nic
Interpretacje
Sprawa dla dramaturga
Festiwale
Śmiać się czy płakać? [...]
Działania zastępcze
Spór o krytykę
Siedem grzechów głównyc [...]
Wystawa
Oko Rembrandta
Książka
Teatr łamane przez Polska [...]
Teatr w opozycji
Maszyna do czytania
Pokazać język!

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone