19-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Pisanie nie jest zajęciem moralnym"
Z Christopherem Hamptonem rozmawiają Anna Ulaczyk i Łukasz Orłowski

"Czy ja jestem Piną Bausch, czy nie"
Rozmowa z Joanną Warszą, Ewą Wycichowską, Rafałem Dziemidokiem i Jarosławem Kilianem
"Taneczna Polska"
Sandra Wilk
"Sztuka lunarna"
O przedstawieniu "Vollmond" Teatru Tańca z Wuppertalu w inscenizacji Piny Bausch pisze Aleksandra Rembowska
"Własne poletko"
O "Tańcu śniącego ciała" Teatru Bretoncaffe pisze Katarzyna Rączka



"Raport z pola bitwy"
O festiwalu R@port w Gdyni pisze Monika Żółkoś

"Śmieszność ciała i niemoc słowa"
o Festiwalu Beckettowskim "Transpozycje" w Krakowie pisze Agnieszka Marszałek
"Kabotyni"
O "Czekając na Godota" w reżyserii Antoniego Libery w Teatrze Narodowym
w Warszawie pisze redaktor naczelny
- Jacek Kopciński
"Końcówka"
Antoni Libera
"Łabędzi śpiew"
O przedstawieniu "Amszel Kafka" w reżyserii Pawła Passiniego w Teatrze Polskim we Wrocławiu pisze Marcin Maćkiewicz
"Wolni od sztamp i polityki"
O białoruskim "Wolnym teatrze" pisze Tatiana Komonowa
"Prywatny stan wojenny"
O przedstawieniu "Strefa działań wojennych" w reżyserii Natalii Korczakowskiej w TR Warszawa pisze Paweł Goźliński

"Nie słowem, lecz czynem"
O "Imieninach" w reżyserii Aleksandry Koniecznej w Teatrze Narodowym w Warszawie pisze Marek Radziwon
"Balladyna w gminie Wrocław, skosem"
O "Balladynie" w reżyserii Krystyny Meissner w Teatrze Współczesnym we Wrocławiu pisze Mirosław Kocur
"Na moją młodość górną i durną..."
O "MP 3" oraz "Lovv"
w Teatrze Montownia w Warszawie pisze Kamila Paprocka
"W poszukiwaniu tożsamości"
O przedstawieniu "Henryk Hamlet Hospital" w Studium Teatralnym w Warszawie pisze Ewelina Godlewska
"Teatr sztuka najczystsza"
Z Pawłem Passinim rozmawia Marcin Maćkiewicz.
"Papageno z kraju Ulro"
O "Czarodziejskim flecie" w reżyserii Krystiana Lupy w  Theater an der Wien pisze Małgorzata Dziewulska
"Rozwikłanie zagadki bytu"
Wojciech Tomczyk
"Milczenie mistrza"
Krzysztof Zaleski
"Bębniarze Suraseny"
O festiwalu "Brave. Głosy Azji" pisze Mirosław Kocur
"Odwaga - czymże jest?"
O "Brave Festival" pisze Ireneusz Guszpit
"Postmodernistyczne bzdury?"
O książce Agaty Adamieckiej-Sitek "Teatr i tekst. Inscenizacja w teatrze postmodernistycznym" pisze Paweł Dobrowolski
"Na pralewo patrz!"
Jan Palusiński
Hampton w Akademii
Pisanie nie jest zajęciem [...]
Teatr tańca
Czy ja jestem Piną Bausch [...]
Taneczna Polska
Sztuka lunarna
Własne poletko
Festiwale
Raport z pola bitwy
Bębniarze Suraseny
Odwaga - czymże jest?
Beckett
Kabotyni
Końcówka
Śmieszność ciała i nie [...]
Przedstawienia
Prywatny stan wojenny
Nie słowem, lecz czynem
Balladyna w gminie Wrocła [...]
Łabędzi śpiew
Na moją młodość górn [...]
W poszukiwaniu tożsamośc [...]
Białoruś
Wolni od sztamp i polityki [...]
Rozmowa
Teatr sztuka najczystsza
Interpretacje
Papageno z kraju Ulro
Felieton
Rozwikłanie zagadki bytu
Milczenie mistrza
Książka
Postmodernistyczne bzdury? [...]
Maszyna do czytania
Na pralewo patrz!

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone