19-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Na progu iluzji"
Bartłomiej Miernik recenzuje „Święto wiosny” Igora Strawińskiego z Linz
"O uciekaniu z teatru"
Mirosław Kocur pisze o przedstawieniu „Nocny Azyl” z Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
"Grób Gombrowicza"
Wojciech Tomczyk
"Teatr jest teraz"
Wojciech Majcherek o Konstantym Puzynie
"Pamiętnik przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Homo faber – homo viator – ecce homo"
Kamila Paprocka recenzuje „Kowala Malambo” Tadeusza Słobodzianka z Laboratorium Dramatu w Warszawie

"Wykroje i wzory"
Janusz Majcherek o „Prze(d)stawieniu” z Centrum Sztuki Studio i „Siostrach” z Teatru Dramatycznego w Warszawie
"Jeszcze jeden knock-down"
Łukasz Orłowski o spektaklu „Osobisty Jezus” Wojcieszka z Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy
"Tyrania intymności"
Artur Duda o „Plaży” Asmussena z Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu

"Z Edynburga do Moskwy"
Joanna Puzyna o Edinburgh Fringe Festival 2006
"Tort urodzinowy"
Aleksandra Rembowska o Edinburgh International Festival 2006
"Kłopotliwe upodobania"
Patryk Czaplicki pisze o przedstawieniu „Preferences” Karine Saporta pokazywanym na VII Międzynarodowym Biennale Tańca Współczesnego w Poznaniu
"Cargo Sofia"
Łukasz Guzek o akcji „Cargo Sofia” Stefana Kaegi granej w ramach Mobile Academy
"Pochwała długiego trwania"
Paweł Płoski porównuje dwa wydziały aktorskie: krakowski i warszawski
"Co po tej szkole"
Jerzy Radziwiłowicz/Piotr Cieplak
"Chcę być tu i teraz"
Z Mają Ostaszewską rozmawia Aleksandra Rembowska
"Wyobraźnia to mięsień"
Z Gabrielą Kownacką rozmawia Michał Smolis
"Improwizując, stwarzaj siebie"
Justyna Sobczyk
"Improwizuję, więc jestem"
O teatrze impro piszą Karolina Krawczyk i Reda Haddad
"Grzech ósmy"
Polemika Marka Radziwona z tekstem Hanny Baltyn z numeru 10/2006
"Wznieść toast szklanką Wisły"
Katarzyna Ostrowska pisze o warsztatach Jerzego Kaliny, w których brała udział
"„Zaćma” i „Szmatnia”"
Zbigniew Taranienko o dwóch performances Jerzego Kaliny
"Głos z kamiennego domu"
Z Kazimierzem Braunem rozmawia Agnieszka Popowska
"Zosia"
Krzysztof Zaleski
"Bezrobotny sponsor"
O systemie teatralnym we Francji z Michelem Bataillon rozmawia Anna Rysiak-Vallet
"Stare jak nowe"
Rafał Piętka recenzuje „Scenę przyszłości" Fuchs'a, „O teatrze i aktorze” Reinhardt'a i „Sztukę teatru” Riccoboni'ego.
"Co pod bielizną"
Kararzyna Tokarska recenzuje „Teatr bez majtek” Józefa Kelery
"Na sedesie"
Jan Palusiński
Zagranica
Na progu iluzji
Przedstawienia
O uciekaniu z teatru
Homo faber – homo vi [...]
Wykroje i wzory
Jeszcze jeden knock-down
Tyrania intymności
Felieton
Grób Gombrowicza
Pamiętnik przedwojennego [...]
Zosia
Mistrzowie krytyki
Teatr jest teraz
Edynburg
Z Edynburga do Moskwy
Tort urodzinowy
Festiwale
Kłopotliwe upodobania
Cargo Sofia
Aktorskie nauki
Pochwała długiego trwani [...]
Co po tej szkole
Improwizacje
Chcę być tu i teraz
Wyobraźnia to mięsień
Improwizując, stwarzaj si [...]
Improwizuję, więc jestem [...]
Polemiki
Grzech ósmy
Kalina
Wznieść toast szklanką [...]
„Zaćma” i  [...]
Brandstaetter
Głos z kamiennego domu
Francuskie porządki
Bezrobotny sponsor
Książki
Stare jak nowe
Co pod bielizną
Maszyna do czytania
Na sedesie

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone