19-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Odkupienie"
Jacek Kopciński recenzuje spektakl „Bóg Niżyński” Teatru Wierszalin z Supraśla

"Kilka paradoksów o nauczaniu aktorstwa"
Jarosław Gajewski o nauczaniu aktorstwa
"W kolejce"
Krzysztof Zaleski
"Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2005/2006"
Sezon 2005/2006 w oceniają recenzenci dzienników i czasopism teatralnych
"Doświadczenie Niżyńskim"
Ewa Wycichowska pisze o spektaklu „Samotność fauna”
"Kalendarz przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Jeden dzień z życia pisarza"
Jerzy Koenig recenzuje przedstawienie „Na szczytach panuje cisza” w reż. Krystiana Lupy z Teatru Dramatycznego w Warszawie

"Wszyscy jesteśmy rozgrzeszeni"
Jacek Wakar pisze o spektaklu „Lew na ulicy” z Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi
"Post Giovanni cytuje Mozarta"
Paweł Goźliński recenzuje przedstawienie „Giovanni”
z TR Warszawa
"jak w Łaźni Nowej stare mity obmyto"
Bogdan Zalewski o spektaklu „Edyp. Tragedia nowohucka” a Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie
"W pułapce czterech ścian"
Aleksandra Rembowska recenzuje „Słoneczny pokój” z Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
"Instynkt i sumienie"
Marek Troszyński o przedstawieniu „W oczach Zachodu” z Teatru Polskiego w Poznaniu

"Zwierzyniec"
Marek Radziwon pisze o przedstawieniu „Trelemorele” pokazanym w Teatrze Telewizji
"Śladem naszych interwencji"
Wojciech Tomczyk
"Nagie ciało miasta"
Aneta Pawlak recenzuje spektakl „Śpiewacy” („Meistersinger”) Franka Castorfa w Volksbühne w Berlinie
"Maski włóż!"
Maria Stępkowska opisuje wileński festiwal „Sirenos”
"Ibsen zagubiony w przekładach"
Ewa Partyga o tłumaczeniach Ibsena
"Pani z morza (fragment)"
Fragment dramatu „Pani z morza” Henryka Ibsena



"Pani, a nie kobieta"
Anna Marciniakówna
"Aktorstwo to rozwścieczanie marzenia"
Z Krystianem Lupą rozmawia Bogna Podbielska
"Ucieczka przed realnym"
Paweł Dobrowolski o książce “Teatr realności. O iluzji i realności w teatrze współczesnym” Artura Dudy
"Narodowy teatr rapsodyków"
Magdalena Zielonka pisze o książce „Los artysty w czasach zniewolenia. Teatr Rapsodyczny 1941–1967” Jacka Popiela
"Notatka T-RO/12/2006"
Ryszard Ostapski
Bóg Niżyński
Odkupienie
Doświadczenie Niżyńskim [...]
Aktorskie nauki
Kilka paradoksów o naucza [...]
Aktorstwo to rozwścieczan [...]
Felieton
W kolejce
Kalendarz przedwojennego c [...]
Śladem naszych interwencj [...]
Podsumowanie sezonu 2005/2006
Najlepszy, najlepsza, najl [...]
Przedstawienia
Jeden dzień z życia [...]
Wszyscy jesteśmy rozgrzes [...]
Post Giovanni cytuje Mozar [...]
jak w Łaźni Nowej stare [...]
W pułapce czterech ścian [...]
Instynkt i sumienie
Teatr telewizji
Zwierzyniec
Zagranica
Nagie ciało miasta
Festiwale
Maski włóż!
Ibsen
Ibsen zagubiony w prz [...]
Pani z morza (fragmen [...]
Pani, a nie kobieta
Książki
Ucieczka przed realnym
Narodowy teatr rapsodyków [...]
Biały wywiad
Notatka T-RO/12/2006

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone