22-09-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Patrząc na chmury"
Tadeusz Kornaś recenzuje przedstawienie „Baal” z Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
"Szwy miłości"
Łukasz Drewniak recenzuje „Fedrę” z Teatru Narodowego
"Oni"
Jagoda Hernik Spalińska recenzuje przedstawienie „Miarka za miarkę” z Teatru Powszechnego w Warszawie
"Kikut"
Bartłomiej Miernik o spektaklu „Księżna d'Amalfi”
"Teatr o niczym"
Włodzimierz Lengauer pisze o „Fedrze” z Teatru Narodowego w Warszawie
"Wygnani z raju"
Kalina Zalewska pisze o przedstawieniu „Blackbird” z Teatru Dramatycznego w Warszawie
"Awaria"
Patryk Czaplicki recenzuje „Chernobyl TM” Teatru Biuro Podróży
"Oswajanie szaleństwa"
Robert Różycki pisze o przedstawieniu „Terrordrom Breslau” z Teatru Polskiego we Wrocławiu
"O człowieku bez maski"
Bartłomiej Miernik recenzuje spektakl „Alchemik halucynacji” Teatru Okazjonalnego w Sopocie
"PRL-owski bzik"
Kalina Zalewska „Norymberdze” z Teatru Telewizji
"Kalendarz przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Czyli zrób to sam"
Jolanta Kowalska pisze o przedstawieniu „Kartoteka” Wrocławskiego Teatru Współczesnego
"Różewicz i teatr lat ostatnich"
Tamara Trojanowska pisze o korzystaniu z dramaturgii Tadeusza Różewicza przez polskich reżyserów
"Małe baśnie Różewicza"
Michał Walczak o Tadeuszu Różewiczu
"Różewicz mój osobisty"
Paweł Sala o Tadeuszu Różewiczu
"Zły felieton"
Wojciech Tomczyk
"Pollesch i Brecht: Wierzę w aktora inteligentnego"
Beata Guczalska o Polleschu i Brechcie
"Beckett – teatralniej"
Agnieszka Marszałek o krakowskim Festiwalu „Dedykacje”: Beckett
"Instrukcja obsługi przedstawienia"
Aneta Pawlak pisze o „L’affaire Martin! Occupe-toi de Sophie! Par la fenętre, Caroline! Le mariage de Spengler. Christine est en avance” René Pollescha z berlińskiego Volksbühne
"Ciało doskwiera"
Maryla Zielińska pisze o 3. edycji Festiwalu Festiwali Teatralnych „Spotkania” w Warszawie
"Herezje teatralne"
Z Ewą Machut-Mendecką rozmawia Justyna Kozłowska
"Mniej znaczy więcej"
Aleksandra Rembowska recenzuje „Im Bade wannen” i „Akut” Susanne Linke
"Kwartet – czyli taniec śmierci"
Julia Holewińska opisuje „Kwartet”
Heinera Müllera z Théâtre de l’Odéon w Paryżu
"Árpád Schilling: przed i po oraz tymczasem"
Natalia Jakubowa kreśli sylwetkę Árpáda Schillinga
"Teatr w Kaunos czyli starożytna obrotówka"
Mirosław Kocur opisuje swoją podróż do Kaunos
"Pora umierać?"
Kazimierz Bardzik polemizuje z Piotrem Kamińskim na temat reżyserii operowej
"Niech się podpisują!"
Piotr Kamiński odpowiada Kazimierzowi Bardzikowi
"MDDNiK"
Janusz Majcherek
"Kamienie JG"
Aneta Pawlak recenzuje dwie książki: „Jerzy Grzegorzewski – mistrz światła i wizji” Elżbiety Morawiec oraz
„Trzask pękających parawanów. Jerzy Grzegorzewski w Teatrze Studio” Zbigniewa Taranienki
"Notatka T-RO/02/2007"
Ryszard Ostapski
Przedstawienia
Teatr o niczym
Szwy miłości
Oni
Kikut
Wygnani z raju
Awaria
Oswajanie szaleństwa
O człowieku bez maski
PRL-owski bzik
Czyli zrób to sam
Patrząc na chmury
Felieton
Kalendarz przedwojennego c [...]
Zły felieton
Różewicz
Różewicz i teatr la [...]
Małe baśnie Różewicza
Różewicz mój osobisty
Brecht–Pollesch
Pollesch i Brecht: Wierzę [...]
Instrukcja obsługi przeds [...]
Festiwale
Ciało doskwiera
Herezje teatralne
Beckett – teatralniej
Zagranica
Mniej znaczy więcej
Kwartet – czyli taniec [...]
Sylwetki
Árpád Schilling: przed i [...]
Reportaż
Teatr w Kaunos czyli [...]
Polemiki
Pora umierać?
Niech się podpisują!
Loża szydercy
MDDNiK
Książki
Kamienie JG
Biały wywiad
Notatka T-RO/02/2007

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone