21-08-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Harold (pauza) Pinter"
Janusz Majcherek szkicuje sylwetkę Harolda Pintera
"The Black and White"
Dramat Harolda Pintera
"Mikrodramat o mikrobach"
Komentarz Artura Grabowskiego do utworu „The Black and White” Harolda Pintera
"Kalendarz przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Wspaniały teatr lat pięćdziesiątych"
Jan Błoński
"Który patrzy"
Jacek Kopciński recenzuje „Szczęśliwe dni” z warszawskiego Teatru Polonia
"Praktyka pisania"
Jakub Momro pisze o twórczości Samuela Becketta
"Czerwone pod spodem"
Artur D. Liskowacki o przedstawieniu „Czarujący korowód" z Teatru Współczesnego w Szczecinie
"Stanąć obok postaci"
Ewa Guderian-Czaplińska recenzuje „Amatorki” z Teatru Polskiego w Poznaniu
"Prywatna wojna z Mickiewiczem"
Jolanta Kowalska o spektaklu „Dziady. Ekshumacja” z Teatru Polskiego we Wrocławiu
"Czterdzieści lat minęło jak jeden dzień"
Marek Radziwon recenzuje spektakl „Wagon” z Teatru Współczesnego w Warszawie
"Przy(e)wracanie antyku"
Robert Różycki pisze o spektaklach „Sejm kobiet”, „Ajas” i „Odprawa posłów greckich” pokazanych w Starym Teatrze w Krakowie w ramach cyklu „re_wizje/antyk”
"Moskwa w domu"
Artur Grabowski o przedstawieniach „3 siostry” z Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu i „One” z Teatru Polskiego we Wrocławiu
"Wszystko jedno"
O przedstawieniu "Trzy siostry - zagubione w czasie" Seul Factory for the Performing Arts pisze Jagoda Hernik-Spalińska
"Śladem Zachodu - własnymi ścieżkami"
Ewa Rynarzewska
"Godot i szamanka"
O teatrze koreańskim pisze Tomasz Miłkowski.
"Wolności oddać nie umiem"
Janusz Majcherek
"Ach..."
o "Teczkach" pisze Patryk czaplicki
"Teczki"
Fragmenty scenariusza Ewy Wójciak i Katarzyny Mitzner
"Lekcja "
Z aktorami Teatru Ósmego Dnia: Ewą Wójciak, Adamem Borowskim, Tadeuszem Janiszewskim i Marcinem Kęszyckim rozmawia janusz Majcherek
"Świat, który nie może zaginąć"
Wojciech Tomczyk
"Wierny sobie"
Piotr Kamiński o "Eugeniuszu Onieginie" w reż. Petera Steina
"Oniegin, czyli diagnoza"
O "Eugeniuszu Onieginie" w reż. Dmitrija Czerniakowa pisze Natalia Jakubowa
"Medea z mafią w tle"
Jan Niedziela o "Medei" wg projektu Grzegorza Jarzyny w Burgtheater w Wiedniu.
"Komórki do wynajęcia"
Patryk Czaplicki o teatrach w przestrzeniach "klubowych".
"Clubbing teatralny"
Rozmowa z Waldemarem Kuligowskim o clubbingu teatralnym.
"System teatru"
O książce Jerzego Limona "Piąty wymiar teatru" pisze Paweł Dobrowolski.
"Półinżynier B."
Janusz Majcherek
"Notatka T-RO/03/2007"
red. Ryszard Ostpski
Pinter
Harold (pauza) Pinter
The Black and White
Mikrodramat o mikroba [...]
Felieton
Kalendarz przedwojennego c [...]
Świat, który nie może z [...]
Paryż teatralny
Wspaniały teatr lat pię [...]
Beckett
Który patrzy
Praktyka pisania
Przedstawienia
Czerwone pod spodem
Stanąć obok postaci
Prywatna wojna z Mick [...]
Czterdzieści lat minęło [...]
Przy(e)wracanie antyku
Moskwa w domu
Teatr koreański
Wszystko jedno
Śladem Zachodu - własnym [...]
Godot i szamanka
Teatr pod nadzorem
Wolności oddać nie umiem [...]
Ach...
Teczki
Lekcja
Zagranica
Wierny sobie
Oniegin, czyli diagnoza
Medea z mafią w  [...]
Clubbing teatralny
Komórki do wynajęcia
Clubbing teatralny
Książki
System teatru
Loża szydercy
Półinżynier B.
Ostapski
Notatka T-RO/03/2007

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone