19-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"La belle époque"
Jerzy Koenig recenzuje „Miłość na Krymie” Jerzego Jarockiego z Teatru Narodowego w Warszawie
"Krymskie zmartwychwstanie?"
Natalia Jakubowa pisze wokół premiery „Miłości na Krymie” Jerzego Jarockiego w Teatrze Narodowym
"Chór ostrzega i odchodzi zlekceważony"
Małgorzata Szum pisze o współczesnym teatrze brytyjskim
"Próba generalna"
Wspomnienie Aleksandra Galicza
"Teatr wolności"
Wspomnienia Simony Landau - absolwentki moskiewskiego GITIS-u
"Tajna i jawna historia „Namiestnika”"
Rafał Węgrzyniak o dramacie Rolfa
Hochhutha
"Kalendarz przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Trzydzieści sekund na śmierć"
Tadeusz Kornaś recenzuje „30 sekund” Bogny Podbielskiej z Teatru im. Jana Kochanowskiego
w Opolu
"Wielkie żarcie"
Natalia Ligarzewska pisze o spektaklu „Tymon
Ateńczyk” w reż. Macieja Prusa z Teatru Polskiego w Bydgoszczy

"Do światła"
Artur D. Liskowacki o „Geist” z Teatru Kana w Szczecinie - ostatnim przedstawieniu Zygmunta Duczyńskiego


"Tamta rzeczywistość"
Jarosław Zalesiński recenzuje „Braci K.” w reż. Andrzeja Bubienia z Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni
"Pułapka społecznej wrażliwości"
Monika Żółkoś opisuje „Spalenie matki” w
reż. Michała Kotańskiego z Teatru Wybrzeże w Gdańsku
"Hydrozagadka"

Kamila Paprocka recenzuje „Arabską noc” w reż. Katarzyny Raduszyńskiej z Centrum Artystycznego Montownia w Warszawie


"Sprawa polska leży nam na sercu..."
Katarzyna Piętka o spektaklu „Omyłka” w reż. Wojciecha Klemma z Teatru Powszechnego w Warszawie
"We własnym sumieniu"
Z Jarosławem Fretem i Grzegorzem Ziółkowskim, dyrektorami Instytutu
im. Jerzego Grotowskiego we Wrocławiu,
rozmawia Jacek Kopciński
"Zabytek"
Felieton Wojciecha Tomczyka
"Siła pragnienia jest w palcu"
Z Danutą Stenką rozmawiają Aleksandra Rembowska i Janusz Majcherek
"Artysta totalny"
Aleksandra Rembowska o książce „Absolute Wilson.The Biography” Kathariny Otto-Bernstein
"Wysoka kultura awangardy"
Natalia Jakubowa o „Akropolisz” Stanisława Wyspiańskiego z Maladype Színház w Budapeszcie
"Polacy u Niemców"
Wojciech Majcherek pisze o przyjęciu spektaklu „Transfer!” w reż. Jana Klaty w Teatrze Hebbel am Ufer w Berlinie
"Wrocław–Berlin"
Marek Władyka przygląda się reakcjom niemieckiej prasy po pokazach przedstawienia „Transfer!” w Berlinie
"Szukanie Afryki"
Reportaż Zuzanny Głowackiej z podróży do Kenii
"Performanse Richarda Schechnera"
Mirosław Kocur o książce Richarda Schechnera
„Performatyka. Wstęp”
"Abnegat rozumu zrehabilitowany"
Paweł Goźliński recenzuje dwie książki Beaty Baczyńskiej: „»Książe Niezłomny«. Hiszpański pierwowzór i polski przekład” i „Dramaturg w wielkim teatrze historii. Pedro Calderón
de la Barca”
"Notatka T-RO/04/2007"
Ryszarda Ostapskiego przegląd prasy
Jarocki i Mrożek
La belle époque
Jarocki i Mrożek
Krymskie zmartwychwstanie? [...]
Teatr, terror, polityka
Chór ostrzega i odch [...]
Próba generalna
Teatr wolności
Tajna i jawna histori [...]
Felieton
Kalendarz przedwojennego c [...]
Przedstawienia
Trzydzieści sekund na śm [...]
Wielkie żarcie
Do światła
Tamta rzeczywistość
Pułapka społecznej wraż [...]
Hydrozagadka
Sprawa polska leży nam na [...]
Grotowski
We własnym sumieniu
Maszeruj albo giń
Zabytek
Wilson
Siła pragnienia jest w&nb [...]
Artysta totalny
Zagranica
Wysoka kultura awangardy
Polacy u Niemców
Wrocław–Berlin
Reportaż
Szukanie Afryki
Książki
Performanse Richarda Schec [...]
Abnegat rozumu zrehabilito [...]
Biały wywiad
Notatka T-RO/04/2007

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone