19-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Bardzo cienka gruba linia"
Patryk Czaplicki recenzuje spektakl „Wyszedł z domu” w reż. Marka Fiedora z Teatru Polskiego w Poznaniu
"Prezent"
Jacek Kopciński pisze o przedstawieniu „Stara kobieta wysiaduje” z Teatru Narodowego w Warszawie
"Trele-morele"
Zbigniew Majchrowski o „G®upie Laokoona” z Teatru Wybrzeże w Gdańsku
"Kto młodym przewodzi"
Tamara Trojanowska o wpływie twórczości Tadeusza Różewicza na współczesny polski teatr
"Kalendarz przedwojennego chłopca"
Andrzej Łapicki
"Pątnikiem stał sie Król"
Bartłomiej Miernik recenzuje „Króla Rogera” Karola Szymanowskiego w reżyserii Mariusza Trelińskiego z Opery Wrocławskiej
"Kapelusz pełen Englerta"
Janusz Majcherek pisze o „Ślubach panieńskich” z Teatru Narodowego w Warszawie w reżyserii Jana Englerta
"Dlaczego miałbym myśleć o śmierci?"
Artur Duda o przedstawieniu „Pakujemy
manatki” Hanocha Levina z Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu w reżyserii Iwony Kempy
"Zakochani na śmierć"
Marta Steiner recenzuje spektakl „Lincz:
Pani Aoi.Wachlarz.Szafa” wg jednoaktówek
Yukio Mishimy w reżyserii Agnieszki Olsten z Teatru Polskiego we Wrocławiu
"Actors, stupid! List otwarty do Pana Rolla"
Mirosław Kocur opisuje przedstawienie „Don Juan wraca z wojny” Ödöna von Horvátha
z Teatru Polskiego we Wrocławiu w reżyserii Gadiego Rolla
"Czerep rubaszny"
Wojciech Owczarski recenzuje spektakl „Lilla Weneda” Juliusza Słowackiego z Teatru Wybrzeże w Gdańsku w reżyserii Wiktora Rubina
"Podwójny margines"
Kamila Mścichowska pisze o przedstawieniu „Woyzeck”Georga Büchnera z Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie w reżyserii Karoliny Maciejaszek
"Grzeszne myśli, grzeszne ciała"
Dorota Kryszkowska pisze o spektaklu „Bramy raju.Krucjata dziecięca” Studium Teatralnego
w Warszawie w reżyserii Pawła Passiniego
"W gazecie i bufecie"
O kryzysie scen warszawskich rozmawiają: Izabela Cywińska, Paweł Miśkiewicz, Paweł Sztarbowski, Jacek Weksler, Jacek Kopciński i Marek Radziwon
"Ta inna"
Anna Opolska recenzuje spektakl „Continue”
Grupy Tańca Współczesnego Politechniki Lubelskiej w choreogr. Anny Żak.
Tekst dostępny tylko na stronie internetowej „Teatru”
"Będę działał rozważnie, ale zdecydowanie"
Wypowiedź Marka Kraszewskiego, dyrektora Biura Kultury Urzędu m.st. Warszawy
"Chaos Powszechny"
Łukasz Orłowski o sytuacji w warszawskim Teatrze Powszechnym im. Zygmunta Hübnera
"Kontynuacja"
Marta Kula o spektaklu „Continue”
Grupy Tańca Współczesnego Politechniki Lubelskiej w choreogr. Anny Żak.
Tekst dostępny tylko na stronie internetowej „Teatru”
"Palenie zabija?"
Wojciech Tomczyk
Różewicz
Bardzo cienka gruba linia
Trele-morele
Prezent
Kto młodym przewodzi
Felieton
Kalendarz przedwojennego c [...]
Przedstawienia
Pątnikiem stał sie Król [...]
Kapelusz pełen Englerta
Dlaczego miałbym myśleć [...]
Zakochani na śmierć
Actors, stupid! List otwar [...]
Czerep rubaszny
Podwójny margines
Grzeszne myśli, grzeszne [...]
Ta inna
Kontynuacja
Układ warszawski?
W gazecie i bufecie
Będę działał rozważni [...]
Chaos Powszechny
Maszeruj albo giń!
Palenie zabija?

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone