22-09-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Plac Defilad 1"
Izabela Jarosińska wspomina Teatr Dramatyczny lat pięćdziesiątych
"Fredro"
Andrzej Łapicki
"Praska moda i uroda"
Katarzyna Rączka pisze o teatralnej warszawskiej Pradze
"Trochę teatr a trochę spotkanie"
Z Moniką Sadkowską i Zbigniewem Kowalskim ze Studium Teatralnego rozmawia Katarzyna Rączka
"Opchnę kamerę i forsę rozdam biednym"
Z Pawłem Passinim rozmawia Katarzyna Rączka
"Lunch na obrzeżu"
Małgorzata Szum o teatrach offowych w Londynie
"Miejsca i ślady"
Magdalena Gołaczyńska recenzuje I Międzynarodowy Festiwal Teatralny „Miasto”
Legnica, 13–16 września 2007
"Męczeństwo wykształciucha"
Artur D. Liskowacki recenzuje „Dzień świra”
Marka Koterskiego z Teatru Współczesnego
w Szczecinie
"Z martwych powstanie w Wałbrzychu"
Rafał Węgrzyniak o przedstawieniu „Ja jestem zmartwychwstaniem” Przemysława Wojcieszka z Teatru im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu
"Reportaż ze środka głowy"
Jolanta Kowalska pisze o „Księdze Rodzaju 2”
Antoniny Wielikanowej i Iwana Wyrypajewa z Wrocławskiego Teatru Współczesnego
"Lekko o sektach"
Tadeusz Kornaś recenzuje spektakl „Pani Bóg
Halina” ze Starego Teatru w Krakowie
"Ex machina"
Joanna Jopek o przedstawieniu „Medea – sytuacje wg Eurypidesa” z Teatru im. Stanisława Ignacego Witkiewicza w Zakopanem
"Ciemność widzę"
Kamila Mścichowska recenzuje przedstawienie „Pomrocność jasna” Davida Lindsaya-Abaire’a z Teatru Montownia w Warszawie
"Wierność, niewierność (felieton częściowo aktualny)"
Wojciech Tomczyk
Jubileusz Dramatycznego
Plac Defilad 1
Zapiski starucha III
Fredro
Prawy brzeg
Praska moda i uroda
Trochę teatr a troch [...]
Opchnę kamerę i for [...]
Londyński fringe
Lunch na obrzeżu
Legnica-miasto
Miejsca i ślady
Przedstawienia
Męczeństwo wykształciuc [...]
Z martwych powstanie w&nbs [...]
Reportaż ze środka głow [...]
Lekko o sektach
Ex machina
Ciemność widzę
Maszeruj albo giń!
Wierność, niewierność [...]

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone