19-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Debata w domu Ibsena"
Jacek Kopciński recenzuje najnowszy spektakl Pawła Miśkiewicza w Teatrze Dramatycznym w Warszawie
"Peersonalizacja guzików"
Artur D. Liskowacki pisze o inscenizacji "Peer Gynta" w Teatrze Polskim w Szczecinie
"Przedwyborcza wątpliwość"
Kalina Zalewska recenzuje prapremierę "Wątpliwości" w Teatrze Polonia.
"Panienki z okienka"
Patryk Czaplicki o spektaklu dotyczącym sencacji wokół domu sióstr Betanek, granym w Teatrze Kreatury w Gorzowie Wielkopolskim.
"Usłyszeć rytn i brzmienie"
Maria Prussak rozmawia ze Stanisławem Radwanem na temat brzmienia i rytmu wiersza Stanisława Wyspiańskiego.
"Henrik Ibsen "
Prezentujemy fragment książki "How to read and why" Harolda Blooma.
"Harold Bloom: lekcja estetycznego czytania"
Michał Larek komentuje fragment eseju Harolda Blooma.
"Z dystansem i w zbliżeniu"
Katarzyna Fazan pisze o zbiorze esejów Jana Błońskiego.
"Widowisko wcielonych"
Paweł Dobrowolski recenzuje książkę Krzysztofa Rutokowskiego na temat nowej formy litrackiej, jaką jest pasaż.
"Salon Niezależnych. Dzieje pewnego kabaretu"
Tadeusz Nyczek pisze o założycielach Salonu Niezależnych.
"Meteor w muzealnej gablocie"
Dorota Kryszkowska opisuje unikalną wystawę Stanisława Wyspiańskiego w warszawskim Muzeum Narodowym.
"Albo-albo"
Agnieszka Wójtowicz pisze o inscenizacji "Nieśmiałego na dworze" w opolskim Teatrze im. Jana Kochanowskiego.
"Genet na goło i wesoło"
Rafał Węgrzyniak o wałbrzyskiej inscenizacji "Balkonu" Jeana Geneta w reżyserii Artura Tyszkiewicza.
"Tezy o Michale Bałuckim"
Henryk Izydor Rogacki pisze o premierze sztuki Macieja Wojtyszki o Michale Bałuckim, w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.
"Trochę jak hobbici"
Paweł Płoski rozmawia z Maciejem Wojtyszką z okazji premiery jego sztuki o Michale Bałuckim.
"Aktorom polskim. Woszczerowicz czyta Wyspiańskiego"
Katarzyna Piętka opisuje fascynajcę Jacka Woszczerowicza "Studium o Hamlecie" Stanisława Wyspiańskiego.
"O Artystach, cieślach i odpowiedzialności"
Marek Troszyński o próbach "Wyzwolenia" w Teatrze Polskim w Warszawie.
"Łaski boski w sobie ni mom"
Justyna Kozłowska pisze o "Spowiedzi w drewnie" w Teatrze Logos w Łodzi.
"Królowa Śniegu i diabeł"
Hanna Baltyn pisze o jubileuszowym spektaklu w Teatrze Lalek Banialuka w Bielsku Białej.
Wydarzenie
Debata w domu Ibsena
Przedstawienia
Peersonalizacja guzików
Przedwyborcza wątpliwoś [...]
Panienki z okienka
Albo-albo
Genet na goło i wesoło
Tezy o Michale Bałuckim
Trochę jak hobbici
Wyspiański wielokrotnie
Usłyszeć rytn i brzmieni [...]
Aktorom polskim. Woszczero [...]
O Artystach, cieślach i o [...]
Przekłady: Bloom
Henrik Ibsen
Harold Bloom: lekcja estet [...]
Książki
Z dystansem i w zbliżeniu [...]
Widowisko wcielonych
Kabarety polskie
Salon Niezależnych. Dziej [...]
Wystawa
Meteor w muzealnej gabloci [...]
Lalki
Łaski boski w sobie ni mo [...]
Królowa Śniegu i diabeł [...]

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone