21-08-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Gdzie jest ten wic?"
Z Peterem Steinem rozmawia Michał Mizera.
"Kazus Stein/Castorf"
Tendencje we współczesnym niemieckim teatrze analizuje Aneta Pawlak.
"Rapsodia niemiecka"
Michał Mizera pisze o spektaklu "Faust Fantasia" w reżyserii Petera Steina.
"Maszyna myśli"
Z Frankiem Castorfem rozmawia Aneta Pawlak.
"W głebokim milczeniu"
Magdalena Szpak prezentuje postać Klausa Michaela Grübera.
"Na dworcu Austerlitz"
Postać Klasua Michaela Grübera opisuje Małgorzata Dziewulska.
"Nieporysowana pięciolinia Castorfa"
Jan Niedziela recenzuje spektakl Fraka Castorfa pokazany na festiwalu Wiener Festwochen.
"Nigdy Ja?"
O tegorocznym festiwalu w Edynburgu pisze Aleksandra Rembowska.
"W olśniewającej bieli jestem samotny"
Tekst Katarzyny Flader o spektaklu "Jidariyya" pokazanym na festiwalu w Edynburgu.
"Wariacje wokół Shakespeare'a"
Festiwal szekspirowski podsumowuje Joanna Puzyna-Chojka.
"Wielcy obecni"
Katarzyna Tokarska-Stangret analizuje "Ojców" Alvisa Hermanisa.
"Dzieci, czyli dorośli"
Dorota Mieszek pisze o "Wieczorze sierot" w reżyserii Michała Borczucha.
"Żandarm"
Kolejna część wspomnień Andrzeja Łapickiego.
"Wszystko pod wodą"
Recenzja Artura D. Liskowackiego z "Zatopionej katedry" w reżyserii Anny Augustynowicz.
"Patos przebrzmiałej katastrofy"
Michał Larek przedstawia nowy spektakl Janusza Wiśniewskiego.
"Zbyt bezpieczna prowokacja"
Tekst Jacka Wakara o "Zszywaniu" z łodzkiego teatru im. Jaracza.
"Awangarda po awangardzie"
Kamila Paprocka opisuje nową premierę sceny "In Vitro".
"It's showtime"
Tekst Pawła Stangreta o "Rodzinnym show" w reżyserii Macieja Pieprzycy.
"Kim był Jerzy Koenig?"
Wojciech Majcherek kreśli sylwetkę Jerzego Koeniga.
"Pan Jerzy od Teatru Telewizji"
Wspomnienie Kazimierza Kutza o Jerzym Koenigu.
"Widzialna ręka reżysera"
Jerzy Koenig pisze o Jerzym Jarockim.
"Przeciw elitom"
Felieton Wojciecha Tomczyka.
"Mereżowski w lustrze polskiego romantyzmu"
Interpretacja Hanny Baltyn "Śmierci Pawła I" z Miejskiego Teatru w Brnie.
"Odsłanianie powściągliwe"
Janusz Majcherek o książce "Od Gustawa-Konrada do... Antka Boryny".
"Opisuję, czyli uobecniam"
Katarzyna Kwiecień recenzuje książkę "Ślady przedstawień" Joanny Walaszek.
"Wspólnota neurotyków"
Wypowiedź Pawła Dobrowolskiego na temat książki o Krzysztofie Warlikowskim.
"Moskwa"
Felieton Tomasza Różyckiego.
Niemcy
Gdzie jest ten wic?
Rapsodia niemiecka
Kazus Stein/Castorf
Maszyna myśli
W głebokim milczeniu
Na dworcu Austerlitz
Festiwale
Nieporysowana pięciolinia [...]
Nigdy Ja?
W olśniewającej bieli je [...]
Wariacje wokół Shakespea [...]
Wielcy obecni
Dzieci, czyli dorośli
Zapiski starucha
Żandarm
Przedstawienia
Wszystko pod wodą
Patos przebrzmiałej katas [...]
Zbyt bezpieczna prowokacja [...]
Awangarda po awangardzie
Teatr TV
It's showtime
Koenig
Kim był Jerzy Koenig?
Pan Jerzy od Teatru Telewi [...]
Widzialna ręka reżysera
Maszeruj albo giń!
Przeciw elitom
Interpretacje
Mereżowski w lustrze pols [...]
Książki
Odsłanianie powściągliw [...]
Opisuję, czyli uobecniam
Wspólnota neurotyków
Kufer z książkami
Moskwa

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone