16-09-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Nagrody "Teatru"
Prezentacja laureatów nagród miesięcznika "Teatr" za sezon 2010/2011.
"Do Europy tak, ale razem z naszymi upiorami"
Maria Makaruk pisze o spektaklu Mickiewicz. Dziady. Performance z  Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy.
"Konrad"
Z Michałem Czachorem rozmawia Paweł Schreiber.
"Ksiądz Piotr"
Wywiad Pawła Schreibera z Mateuszem Łasowskim.
"„Żeś ty jest, z g a d u j ę . . . ”"
Dziady Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach opisuje Małgorzata Ruda.
"Diabeł i jego sobowtór"
Tekst Jarosława Cymermana o spektaklu Bracia Karamazow w reżyserii Janusza Opryńskiego.
"Nadwyżka prawdy. O aktorstwie Małgorzaty Hajewskiej-Krzysztofik"
Twórczość aktorską Małgorzaty Hajewskiej-Krzysztofik prezentuje Łukasz Maciejewski.
"Sześć postaci w poszukiwaniu autora"
Mewę ze Starego Teatru w Krakowie recenzuje Wanda Świątkowska.
"Fałszowanie Szekspira"
Dwie warszawskie inscenizacje Szekspira porównuje Małgorzata Grzegorzewska.
"Nostalgia za tragedią"
Katarzyna Tokarska-Stangret recenzuje W małym dworku z warszawskiego Och-Teatru.
"Od Zoppotów do Sopotu"
O spektaklu Willkommen w Zoppotach z Teatru Wybrzeże w Sopocie pisze Jarosław Zalesiński.
"Miłość, której nie było"
Przedstawienie Wielki Gatsby z bydgoskiego Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki przybliża Paweł Schreiber.
"Matołek ekologiczny"
Spektakl Koziołek Matołek z Teatru Na Woli w Warszawie prezentuje Hanna Baltyn-Karpińska.
"Kobiety jako ludzie"
Projekt hu:r kobjet. Projekt II: Magnificat z Instytutu Teatralnego w Warszawie opisuje Mirosław Kocur.
"Maski inności"
Jolanta Kowalska porównuje dwa spektakle z Teatru im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu.
"Porównanie"
Felieton Rafała Węgrzyniaka.
"Nieuchronność"
Staruchę z Teatru Ochoty w Warszawie opisuje Agnieszka Uścińska.
"Zrobić przedstawienie nieobojętne"
Z Andrzejem Mastalerzem rozmawia Agnieszka Rataj.
"IMKA: dobry początek"
Wojciech Majcherek przedstawia pierwszy sezosn Teatru IMKA.
"Dobry teatr środka"
Z Tomaszem Karolakiem rozmawia Bartłomiej Miernik.
"Widz paranoiczny"
Felieton Michała Walczaka.
"Na wahadle – między centrum a peryferiami."
Profile najciekawszych reżyserów z Węgier przybliża Tamás Jászay.
"Nowa fala teatru rumuńskiego – Gianina Cărbunariu i Radu Afrim"
Najnowsze trendy w teatrze rumuńskim opisuje Cristina Modreanu.
"Suchy deszcz"
Tekst Katarzyny Bester o Matsukaze Sashy Walz.
"Upiory"
Spektakl Spoken Toneelgroep z Amsterdamu przedstawia Anita Szurek.
"Edukacja ze spluwą"
Verrücktes Blut Ballhaus Naunynstrasse w Berlinie recenzuje Iwona Uberman.
"W swojej najmniejszej wielkości."
Spektakle Franka Castorfa zaprezentowane w Warszawie omawia Artur Duda.
"Teatr w Mieście Ogrodów"
Aneta Głowacka opisuje sytuację Katowic po konkursie na ESK.
"O niewieczy w praktyce, czyli wyprawa do Portugalii"
Kolejna część dzienników Piotra Cieplaka.
"Zniszczona tradycja"
Wypowiedź Elżbiety Baniewicz na temat recenzji Małgorzaty Rudy.
"Wszyscy mają się dobrze"
Odpowiedź Jacka Wakara na tekst Agaty Sierbińskiej (nr 7-8, 2011).
"Bliski obcy"
Książkę Albert Camus. Samotny i solidarny recenzuje Mateusz Werner.
Nagrody "Teatru
Nagrody "Teatru
Powrót Dziadów
Do Europy tak, ale razem z [...]
Konrad
Ksiądz Piotr
„Żeś ty jest, z g a  [...]
Po premierze
Diabeł i jego sobowtór
Nadwyżka prawdy. O aktor [...]
Sześć postaci w poszuki [...]
Fałszowanie Szekspira
Nostalgia za tragedią
Od Zoppotów do Sopotu
Miłość, której nie by [...]
Matołek ekologiczny
Kobiety jako ludzie
Maski inności
Uwagi na stronie
Porównanie
Charms w Ochocie
Nieuchronność
Zrobić przedstawienie nie [...]
Teatr IMKA
IMKA: dobry początek
Dobry teatr środka
Ciemna strona teatru
Widz paranoiczny
Przed "Demoludami
Na wahadle – między cen [...]
Przed
Nowa fala teatru rumuński [...]
Sasha Walz
Suchy deszcz
Zagranica
Upiory
Edukacja ze spluwą
W swojej najmniejszej wiel [...]
Siły i środki: Europejska
Teatr w Mieście Ogrodów [...]
Dzienniki rowerowe
O niewieczy w praktyce, c [...]
Polemiki
Zniszczona tradycja
Wszyscy mają się dobrze
Książki
Bliski obcy

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone