17-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Najlepszy, najlepsza, najlepsi w sezonie 2010/2011"
Ubiegły sezon podsumowują krytycy.
"Co nas brzydzi i oburza "
Skandale teatralne ostatnich lat opisuje Hanna Baltyn-Karpińska
"Ambiwalencja"
Felieton Rafała Węgrzyniaka.
"Mój adres, mój notes, mój sposób na życie"
Z Oskarasem Koršunovasem rozmawia Barbara Świąder.
"Pan Prospero"
Spektakl Miranda z OKT/Teatru Miejskiego w Wilnie recenzuje Barbara Świąder.
"Król Lear w świecie dzikich"
Króla Leara Teatru Nikołaja Kolady w Jekaterynburgu przybliża Kamila Paprocka.
"Cyniczna infantylność"
O Hamlecie z Teatru im. Stefana Żeromskiego w Kielcach pisze Jarosław Zalesiński.
"Ibsen współczesny"
Solness Teatru Wybrzeże w Gdańsku recenzuje Barbara Świąder.
"Żużel wciąga"
Spektakl Szwoleżerowie z Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy przybliża Artur Duda.
"Śmiech i trwoga"
O Jednorękim ze Spokane Teatru Barakah w Krakowie pisze Agata Dąbek.
"Chór polityków"
Spektakl Awantura warszawska. Waszyngton – Moskwa – Londyn w reżyserii Michała Zadary ocenia Kalina Zalewska.
"Gardzienice – polska naturalizacja antyku"
Ifigenię w T… Ośrodka Praktyk Teatralnych Gardzienice analizuje Ireneusz Guszpit.
"Brzydkie Dionizje"
O Królu Rogerze z warszawskiej Opery Narodowej pisze Dorota Kozińska.
"Miś wybebeszony"
Felieton Michała Walczaka.
"Z czym do widza…"
Ostatni sezon Teatru Polskiego w Bielsku-Białej podsumowuje Kalina Zalewska.
"Po co nam ten hanys?"
Z Robertem Talarczykiem, dyrektorem Teatru Polskiego w Bielsku-Białej, rozmawia Kalina Zalewska.
"Łabiniec – malarz z Banialuki"
Postać Andrzeja Łabińca przybliża Henryk Izydor Rogacki.
"Performans dla niemowląt?"
O teatrze dla najmłodszych pisze Alicja Morawska-Rubczak.
"Kto kogo czego uczy i po co?"
Tekst Łukasza Lewandowskiego o nauczaniu aktorstwa.
"Ciało udręczone – ciało uświęcone"
LXV Festival d’Avignon podsumowuje Katarzyna Flader.
"Potęga maski"
Brave Festival 2011 przybliża Mirosław Kocur.
"Cyrk przyjechał!"
II Carnaval Sztuk-Mistrzów, który odbył się podczas VI Festiwalu Teatrów Europy Środkowej „Sąsiedzi” opisuje Marta Szczepaniak.
"Pod jednym „dachem”"
Tekst Kateryny Slipczenko o grupie teatralnej „Dach”.
"Mgnienie Klima"
Postać Klima przybliża Alona Karaś.
"O niewiedzy w praktyce, czyli wyprawa do Portugalii"
Kolejna część dziennika Piotra Cieplaka.
"Ustanawianie historii?"
Książkę Nowe historie 1. Ustanawianie historii, pod red. Agaty Adamieckiej-Sitek, Doroty Buchwald i Dariusza Kosińskiego recenzuje Marek Piekut.
"O teatrze waszym i naszym"
Publikację _polskakulturaukraina_ wykłady o teatrze opisuje Anna Korzeniowska-Bihun.
"Dopaść performans"
Tekst Mirosława Kocura o książce Jacka Wachowskiego Performans.
Podsumowanie sezonu
Najlepszy, najlepsza, najl [...]
Co nas brzydzi i oburza
Uwagi na stronie
Ambiwalencja
Szekspirowski
Mój adres, mój notes, m [...]
Pan Prospero
Król Lear w świecie dzi [...]
Cyniczna infantylność
Po premierze
Ibsen współczesny
Żużel wciąga
Śmiech i trwoga
Chór polityków
Gardzienice
Gardzienice – polska nat [...]
Opera
Brzydkie Dionizje
Ciemna strona teatru
Miś wybebeszony
Mapa teatralna: Bielsko-Biała
Z czym do widza…
Po co nam ten hanys?
Łabiniec – malarz z Ba [...]
Bebiko w lalkach
Performans dla niemowląt? [...]
Aktorskie nauki
Kto kogo czego uczy i po [...]
Festiwale
Ciało udręczone – cia [...]
Potęga maski
Cyrk przyjechał!
Przed „Konfrontacjami”
Pod jednym „dachem”
Mgnienie Klima
Dzienniki rowerowe
O niewiedzy w praktyce, c [...]
Książki
Ustanawianie historii?
O teatrze waszym i naszym [...]
Dopaść performans

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone