17-06-2019

 
NOWY LAYOUT
Najstarsze czasopismo teatralne w Polsce w nowym kształcie.


Nowe barwy:
Chcemy prezentować teatr w sposób bardziej atrakcyjny, żywszy,
nowocześniejszy – 40 stron w kolorze i zmieniona szata graficzna.

Nowy układ:
Chcemy pokazywać teatr w sposób bardziej uporządkowany – pojawią się nowe stałe działy: Wydarzenia, Ludzie, Przestrzenie teatru, Po premierze, Czytelnia.

Nowe perspektywy:
Chcemy uchwycić wszystkie wymiary teatru: od plotki w bufecie, przez
codzienny repertuar scen małych i dużych, twórczość poszczególnych artystów,
zarządzanie, po istotę sztuki scenicznej.

Nowe horyzonty:
Chcemy dokładniej śledzić dokonania artystów zagranicznych, zwłaszcza z
naszej części Europy.

Nowi autorzy:
Zaprosiliśmy na łamy nowych felietonistów - wybitną pisarkę Zytę Rudzką i świetnego
eseistę Krzysztofa Rutkowskiego.

Nowa komunikacja:
Chcemy mówić do tych, którzy wiedzą mnóstwo o teatrze i do tych, którzy
wiedzą niewiele.

Szukaj TEATRU w Empikach i dobrych księgarniach.
Chcesz wiedzieć więcej o zasadach prenumeraty – napisz na adres: teatr@teatr-pismo.pl

:: REKLAMA ::

 

W TYM NUMERZE ZNAJDZIECIE:

"Schyłek "
Ze Sławomirem Mrożkiem rozmawia Jacek Cieślak.
"Cena funta mięsa"
Małgorzata Grzegorzewska recenzuje Opowieści afrykańskie Krzysztofa Warlikowskiego.
"Czarna pustynia "
Z Krzysztofem Warlikowskim rozmawia Marek Kędzierski.
"Nowa przestrzeń "
Z Ewą Dałkowską rozmawia Michał Smolis.
"Na huśtawce. O aktorstwie Ewy Dałkowskiej"
Łukasz Maciejewski opisuje aktorstwo Ewy Dałkowskiej.
"W poszukiwaniu esencji. O twórczości Marcina Jarnuszkiewicza"
Tekst Barbary Osterloff o twórczości Marcina Jarnuszkiewicza.
"Teatr tańca po teatrze tańca"
Arnd Wesemann prezentuje panoramę teatru tańca po Pinie Bausch.
"Poczekalnia. 0 Krystiana Lupy – kilka uwag teoretyka teatru."
Teoretyczny namysł Jerzego Limona nad Poczekalnią Krystiana Lupy.
"Teatr z misją. O Teatrze Polskiego Radia i Teatrze Telewizji"
Kondycję teatru polskiego radia i telewizji analizuje Anna Szymonik.
"Depresja wampira"
Nosferatu z Teatru Narodowego w Warszawie recenzuje Jacek Kopciński.
"Frankenstein, czyli każdy"
O Frankensteinie z Teatru Capitol we Wrocławiu pisze Jolanta Kowalska.
"Poeta życia"
Nie-boską komedię z Teatru Wybrzeże w Gdańsku prezentuje Joanna Puzyna-Chojka.
"W drodze do Polski"
Rewizora w reżyserii Marka Fiedora przybliża Szymon Kazimierczak.
"Przyjemna edukacja kołtuna"
Moralność pani Dulskiej z Teatru Współczesnego w Warszawie opisuje Agnieszka Uścińska.
"Teatr zainfekowany człowiekiem"
Recenzja Haliny Waszkiel z Anatomii psa Teatru Wierszalin w Supraślu.
"Ten takt"
O spektaklu Jak być kochaną z Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie pisze Piotr Grzymisławski.
"Pokojówki bez pokoju"
Pokojówki z kopehaskiego Det Kongelige Teater przybliża Antoni Winch.
"Kariera Nory"
Spektakl Co się zdarzyło, kiedy Nora opuściła męża? zrealizowany w Národní divadlo w Pradze recenzuje Hanna Usarewicz.
"Niemożliwe jest jednak możliwe"
O Winterreise z Deutsches Theater w Berlinie pisze Iwona Uberman.
"Mięso za mięso"
Tekst Matyldy Małeckiej o spektaklu Miarka za miarkę w reżyserii Thomasa Ostermeiera
"Płeć jako performans"
Julia Hoczyk analizuje problem płci w teatrze tańca.
"Mrożek jako krytyk Gombrowicza"
Tomasz Bocheński przybliża relacje Sławomira Mrożka i Witolda Gombrowicza wydobyte z korespondencji autora Tanga.
"Sztuka życia (dialogi po polsku)"
Opublikowane listy Sławomira Mrożka i Stanisława Lema opisuje Artur Grabowski.
"Demonstracje"
Felieton Rafała Węgrzyniaka
"Budka lęgowa"
Felieton Zyty Rudzkiej.
"Pasaż pod pomnikiem"
Felieton Krzysztofa Rutkowskiego.
Temat z okładki/Mrożek w&
Schyłek
Wydarzenie
Cena funta mięsa
Czarna pustynia
Ludzie
Nowa przestrzeń
Na huśtawce. O aktorstwi [...]
W poszukiwaniu esencji. O [...]
Przestrzenie teatru
Teatr tańca po teatrze ta [...]
Poczekalnia. 0 Krys [...]
Teatr z misją. O Teatrz [...]
Po premierze
Depresja wampira
Frankenstein, czyli każdy [...]
Poeta życia
W drodze do Polski
Przyjemna edukacja kołtun [...]
Teatr zainfekowany człowi [...]
Ten takt
Przegląd
Pokojówki bez pokoju
Kariera Nory
Zagranica
Niemożliwe jest jednak mo [...]
Mięso za mięso
Taniec
Płeć jako performans
Czytelnia
Mrożek jako krytyk Gombro [...]
Sztuka życia (dialogi po [...]
Felietony
Demonstracje
Budka lęgowa
Pasaż pod pomnikiem

Copyright © 2006 "TEATR" Wszystkie prawa zastrzeżone